fredag 30. mai 2014

Litt meir plass å boltre seg på!

Vi har ikkje så stor tomt rundt huset vårt. 
Difor består uterommet vårt for det meste av ein stor terasse
Men ved sidan av terassen har vi planlagt garasje. Her er det komt opp ein mur,
 men så er vi ikkje komt lenger. Dette området har hittil vore brukt til lagring. 
Noko eg har sett meg lei av. For dette kan jo også brukast som uteområde.
 Som sagt så gjort. Vi fekk rydda. No er det på plass ein pallesofa
Og sandkasse til jentene er under arbeid. 
Vips, så vart det meir uteplass ;)
Sofus la sin elsk på pallesofaen med ein gong ;)
Sofaen er eg sett saman av 4 paller
Opp på har eg lagt ei madrass. Rundt denne har
 eg lagt på eit sengeteppe
Sengeteppet har eg fått frå Dekoria
Dekoria har eit stort utvalg av tekstiler til heimen. 
Der er blant anna sengetepper for ein kvar smak, og dei syr etter mål
 om du ønsker noko som ikkje er standard.
Sjekk ut Dekoria her!
Sofus har testa kvaliteten
Og han var fornøgd! ;)
 Eg har og laga ein gangsti av trestubber som eg har spraymåla. 
Dekorativt og moro for jentene ;)
Fin helg til deg!

Klem frå Bjørg :-)

PS; slenger med dette innlegget på Nib si utfordring uterom. 
Sjekk andre bidrag ut her!

5 kommentarer:

Reserl sa...

sehr schön das Sommer-Sofa und Sofus ist so süß ;-)).
Liebe Grüße von Tatjana

Anonym sa...

Såg rett koselig ut! :) Deilig å kunne slenge seg ned på å lese bok/blad :)
God laurdag vidare!

idylloghim.blogspot.com sa...

Bare helt super koselig plass, farger av sommer og sol, søte detaljer. Du er bare så flink, Bjørg!!!:) Masse lykke til i utfordringen, heier på deg;) Klem Ann Elin

Mrs. Monday sa...

Så idyllisk og lekkert!
Liker de flotte vårlige fargene du har brukt!

Lykke til i utfordringen!

Klem fra
Lena // Mrs. Monday

Barkeblikk sa...

Herlig og friskt med farger ute! Blir glad av slike bilder :-) Håper du får en fin kveld og lykke til. Klem fra Monica.

Related Posts with Thumbnails