mandag 5. mai 2014

Eg er hekta på..

..interiørblad!
Eg elsker å kunne sette meg djupt ned i sofaen,
 eller ute i sola med eit ferskt blad på fanget. Eit lite friminutt der eg slapper av, 
les, ser på bilder og blir inspirert. Eg kan bli så inspirert at det klør i fingrane 
etter å sette igong med prosjekt, når eg har lest eit bra interiørblad. 
Følelsen av å bli inspirert er fantastisk og energigivande!
Til å bli sprudlande glad av :)
Eg er rett og slett litt hekta på interiørblad. 
Og eg har mange, altfor mange. Kaste dei gjer eg ikkje, for eg ser i dei fleire gonger. 
Då seier det seg sjølv at det blir hauger av dei etterkvart. Men dei koster jo litt, 
og eg får mange skeive blikk og kommentarer frå mannen etterkvart som 
bladhaugen veks. Då svarer eg tilbake at eg endå ikkje er komt opp i 
summen eller størrelsen som utgjer hans hobby (han har seglbåt;) 
Då blir det stille om den saken, for ei stund  ihvertfall;)
Interiørinspirasjon finns det mykje av for tida. 
På blogger og Instragram finns det utruleg mange dyktige som inspirerer stort. 
I det siste har det også dukka opp flotte e-magasin (digger NIBhjemme:) Strengt tatt
 treng ein ikkje bruke penger på interiørblad for å finne inspirasjon. Men det
 er noko eget med eit blad av glansa papir som du kan krølle deg saman
 med, kor som helst, og lese. Det er ikkje heilt den same kosen
 med dataen, pad'en eller mobilen, synast no eg :)
 Så veit du; den her bladhaugen, 
den spanderer eg på meg ;)
Mine bladfavoritter er Boligpluss, Boligdrøm, Rom123 og KKliving. 
Mange andre blir også med heim, rett som det er, men favorittane abbonerer eg på. 
Noko som er veldig greit sidan du får blada billegare, tidlegare og rett i postkassa. 
Heilt supert, spør du meg! Bladkongen.no har mange gode tilbod på 
abbonement. Eg har faktisk ofte gjett vekk eit abbonement 
til nokon som har alt, i anledning jul eller bursdag.
Det blir alltid tatt godt imot:)

Er du hekta på blad?

Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

Christine sa...

Ja, her har også bunkene vokst til uante høyder :p
Men jeg klarte å løsrive meg fra de, og sende de videre til bestevenninnen min :) Kjekt å kunne bytte litt på bladene ;)

Det er noe eget med å sitte å bla i et blad, fremfor å "lese" det på nett. Ingenting er som å ta med seg et blad ut i solstolen, og bare nyte det med en kopp kaffe ;)

Ønsker deg en koselig mandag videre.
Klem fra Christine

Anonym sa...

Har bunkar med blad overalt! *ler*

Lene i Annekset sa...

Ja, vet du Bjørg, det er noe helt eget med et ferskt interiørblad og en god kopp te, da koser jeg meg! Og haugene med gamle blader bare vokser og det er helt greit! :) Fint bordet ditt ble under her, så vårlige farger du bruker, de er helt "deg"! Alltid så moro å se hva du har funnet på! Fin ny uke til deg! :)

Anonym sa...

Jeg er også hekta på interiørblader!! :) Har flere kasser liggende.. ;) Men det er som du sier, ingenting er som å kose seg med et blad!
Lekre bilder foresten!

Fin kveld til deg!
Klem

Anonym sa...

Jeg er også hekta på interiørblader!! :) Har flere kasser liggende.. ;) Men det er som du sier, ingenting er som å kose seg med et blad!
Lekre bilder foresten!

Fin kveld til deg!
Klem

Jijji sa...

Jepp, jeg er så enig med deg; det er ordentlig kos å krype opp i sofaen med et deilig interiørblad og litt kos ved siden av ;) Så det går en del (litt for mye?) penger på blader her i huset også….

Klem fra Jijji

Gunsside sa...

O ja hekta på blader, i alle varianter av landlig, interiør , hage ol
Du viser det her i flotte bilder :)
http://gunssidebollerogbrus.blogspot.no/

detgoderom sa...

Lekre bilder, som vanlig! Heilt enig i at det er koselegare å sitte i sofaen med eit blad enn med data, er meir avslappande rett og slett :)

Related Posts with Thumbnails