fredag 2. mai 2014

DIY; Nøkkeloppheng

Vi trengte nøkkeloppheng og meir "pynt" i gangen. 
Og sidan eg elsker husform på interiør, 
fekk eg denne ideen;
 Du treng;
Sag - Hobbyplate- Pussepapir- Maling- Tapetrest- kroker
 Eg teikna opp ei skisse på korleis det skulle sjå ut. 
Mannen saga ut til meg (eg har fortsatt verktøyskrekk..) Så pussa eg den, måla, 
pynta med stripe og tapetrest. Krokane malte eg
 gule før eg skrudde dei på.
1-2-3 ferdig. 
No har vi nøkkeloppheng som er 
dekorativt å sjå på ;)
Ha ein herleg mai-dag!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så dekorativ og praktisk den ble da! 😊 kjempe fin!! 😊 elsker slike gøye ideer man kan få til selv!! 😄

Riktig god helg til deg og dine!

Klem fra fargehverdag Gins

Anonym sa...

For ein herlig DIY! :)

Unknown sa...

Så fint det ble:)
Og veldig lurt!!

Ha en fin fin helg ♥

Toril sa...

Knallfint!
Du er flink :)
Nyt helga!

Mor Inger`s hus sa...

Kjempestilig :)

Related Posts with Thumbnails