tirsdag 17. desember 2013

Pepperkakehus

Eg har laga pepperkakehus i år og. 
Dei er meget skeive og skakke samanlikna med andre 
pepperkakehus- kunstverk i Blogglandet. Men dei må lagast kvart år, 
og stå der og spre deilig juleduft i huset.
 Eg er som sagt ingen ekspert, 
men her kjem nokre triks som eg brukte denne gongen;

- Kjevle deigen opp på bakepapiret, og skjer til husdelane på steikebrettet. 
- Bruk eggekvite istaden for vatn til melisen når du pynter. 
Då blir den stivare og held seg kvitare.
- Lim saman med limpistol ;)
Ha ein fin dag!

Klem frå Bjørg :-)

6 kommentarer:

Bella sa...

Så fine de var! :) Ja, pepperkakelukt er noe som gir meg osgå julestemning! :)
fin tirsdag til deg!
klem

Ingun sa...

Synes nå de blei fine jeg ;-))

Hyggehjem sa...

Ej hvor er de bare fine! Gid jeg var vokset op med denne tradition:)

Paula pearls sa...

ślicznie!

Charlotte sa...

Så fine peberkagehuse. De er flot pyntet med den hvide glasur. Og de ser hyggelige ud. :)
/Charlotte

Anonym sa...

De ble bare utrolig flotte:)
Klem Merete

Related Posts with Thumbnails