søndag 13. oktober 2013

Verda inn i stova

Eg har lenge hatt lyst på dette digre verdenskartet frå Ikea. 
No har eg endeleg fått det på plass. Og vi digger det! Vi elsker å reise og oppleve nye land. Så no kan vi studere kartet og drøyme oss bort til nye destinasjoner.
Dekorativt er det og, synast eg :)
Det har blitt ein del forandringer i spisestova vår i det siste. 
Og det har resultert i at det er blitt eit rom som vi bruker mykje meir. 
Og det er bra, for det var det som var målet ;)
Ha ein fortsatt herleg søndag!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Rosine sa...

I have this very large map of Ikea and also to all the places where I
was once stuck red pinheads. There are always more.

Greetings

Rosine ♥♥♥

Asbjørg sa...

Kjempefint med det store kartet,og utrolig koselig hjemme hos deg!

elviras drops sa...

Knalltøft med stort verdenskart, kunne eg tenkt meg sjølv i stova:-) Og dei husa dokke laga er kjempesøte:-)

PillePalle sa...

Utrolig flott og koselig.

Marit sa...

Kjempetøft med kartet! skulle gjerne hatt det selv, men har ikke plass i stua.. kanskje på arbeidsrommet?
Veldig koselig i spisestua di, og slike rom skal være bruksrom, det er jeg enig i :) Koselig med stolene i flere farger.

Unknown sa...

Stilig. må få kommet meg en tur på IKEA ser jeg. trehusene pynta fint. d

Susanne sa...

Stilig ★☆

Mor Inger`s hus sa...

Stilig stue, og det kartet passet helt utmerket.

:) Inger

Anonym sa...

Det passet jo bare kjempe fint inn:)
Kjempe koselige bilder av stua:)
Sov godt
Klem Merete

Stel sa...

Ooooh I love it! I have maps on cushions, maps on blinds, a globe, floor puzzles, wooden puzzles, a dozen atlasses...I need a huge wall map like this. Looks beautiful in your corner.

detgoderom sa...

Så fine bilder! Kart er dekorativt og veldig in for tida. Om du nokon gong skal til Paris er slik kart og andre typar plansjar lett å få tak i :)

idylloghim.blogspot.com sa...

Fine bilder å mange fine farger i stua di. Ha en fin dag! Klem Ann Elin:)

Rebekka sa...

Det er så stilig! Og du har det helt lekkert i huset ditt! :D Klem

Anonym sa...

Vi har også et slikt verdenskart, bare at det er fa Nat.Geographic. Skummelt, for vi finner stadig nye plasser på kartet å reise til;) stor inspirasjon med andre ord:)

Related Posts with Thumbnails