tirsdag 3. september 2013

Bruktfunn

Av og til får eg skikkelege abstinenser. Bruktfunn- abstinenser!
Forrige veke hadde eg det slik, og vi bestemte oss for ein roadtrip til Ørsta og Volda 
for å sjekke ut bruktbutikkane der. Og dei skuffa ikkje!

I Ørsta er der ein diger Bruktbutikk i 2 etasjer. Fantastisk! 
Og i Volda var der ein liten, men den skuffa ikkje den heller ;) 
Det blir absolutt fleire turer hit! ;)

Eg var på jakt etter gamle rammer og bilder til ein bildevegg eg skal ordne. 
Dette bildet med mor og barn synast eg var heilt fantastisk fint! Og krukka til mjøl, 
den er eg forelska i. Gammal og med favorittfargen på lokket!
Eg fann også eit gammalt koppesett med harlekinmønster 
og ein ny favorittkopp med blomster;)
 Gamle sengetøy blir eg aldri lei av. 
Dei er supre å lage puter av. Mjukt og fint stoff med glade farger :)
 Endå eit gammalt bilde med flott ramme. 
Også fann eg 2 slike krakker. Eg har litt lyst å måle dei, men kanskje 
eg skal la det vere? Dei er jo sjarmerande og naturleg slitt :)
 Ein stol som skal fiksast litt på, 
og eit fint gammalt bilde med natur på. Eg likte så godt fargane i det :)
Har du gjort nokre bruktfunn i det siste?

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

9 kommentarer:

Underberget sa...

Det er alltid gøy å jakte i bruktbutikker og her har du jammen vært heldig!! Mange fine ting, jeg likte melkrukka spesielt godt!

Anonym sa...

For noen utrolig herlige gamle skatter du har funnet:)
Elsker selv å gå på sånne butikker:)
Ha en fortsatt god kveld
Klem Merete

elviras drops sa...

Her har du jammen gjort deg nokre funn! Eg bur midt i mellom Volda og Ørsta men har ikkje sondert bruktbutikkane på lenge, lenge:-)
Klem frå mari

Karen sa...

Har slike abstinenser jeg og, men er ikke så mye spennende brukt å hente her jeg bor :(
Dine bruktfunn var kjempefine! Krakken var lekker, og det koppesettet var helt nydelig. Elsker fargen på mønsteret!

Morsomt å lese at du var i Ørsta og Volda! Har mye familie der, men lenge siden jeg har vært der... Mener å huske at det er veldig fint der :)

Ønsker deg fine dager :)

Gårdsjenta sa...

åååå, så mye fint! <3

Lene i Annekset sa...

Syns du fikk tak i mye fint. Madonna-bildet var så nydelig og den melkrukka også! Kjempeartig å snoke i bruktbutikker, helt enig med deg der! :)

Caroline sa...

WOW,så mye flott du hadde funnet på bruktbutikkene!
Det er veldig gøy å ha slike bruktrunder,en kan finne så mange små skatter som ikke koster skjorta;)
Den melkrukka var jo bare såååå fin!
Ha en finfin dag!
Klem Caroline

Unknown sa...

Oj, så mye fint du har funnet!! Heldig du! Jeg fant en nydelig liten krakk på fretex forrige uke. Du kan se den på bloggen min, om du vil :-)

Fin kveld til deg! :-)

Åpent^hus sa...

jeg har også vært heldig å finne et slikt gammelt bilde av mor og barn. tidløst og vakkert.

Related Posts with Thumbnails