onsdag 21. august 2013

Sweets for the sweet ;)

Forrige mandag begynte eg å jobbe igjen etter fødselpermisjonen. 
Eg har ikkje vore i jobb på nesten 2 år. Så det var skikkeleg rart å måtte levere begge jentene i barnehagen og deretter gå på jobb. Men det er jo litt godt også
å kome inn i rutiner. Noko anna som er positivt er at no set ein
 så inderleg pris på fridager igjen. Onsdager er ein slik dag.
 Då har jentene og eg fri :)
Bake muffins er veldig moro, synast Ariel. Så då gjer vi det. 
Sånn av og til, på ein heilt vanleg onsdag ;)
Denne gongen bakte vi blåbærmuffins 
og pynta med melis og strø. Enkelt og greit ;)
Ha ein strålande onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

PS; du finn meg på Instagram som Husetvedfjorden,
 viss du har lyst å følge meg der:)

9 kommentarer:

Audhild sa...

Så koselig onsdags-syssel :)
Her regner det i bøttevis i dag, så det blir absolutt innedag på min og Lukas sin fridag og!!
Vi har plutselig skolejente i år, så nå er det MASSE nye rutiner her i hus også :)

Kos dere videre på fridagen!
KLEM Audhild

Skjerstad sa...

Det må ha vært en stor forandring for dere alle. Godt å ha Onsdagene fri da ! Så trivelige bilder du viser :)
Jeg har nettopp kommet meg på Instagram selv, må inn å følge deg !

Ha det fint
Janne

Bella sa...

Jeg er ute i permisjon nå, skal begynne på jobb i desember. Og kjenner det kommer til å bli rart. :) Men kjekt å ha en fridag der man kan kose seg litt ekstra.
Fin onsdag til deg!
Klem

Inga sa...

Have a nice returning to work Bjorg, your girls will be fine:):) Time is running soooo fast, right??:):)

Thais sa...

Lindo o avental e a gatinha também...
Beijos
Thais

Anonym sa...

For en kjempe koselig Onsdag dere har:)
Herlige bilder:)
Ha en god kveld
Klem Merete

LisaM sa...

Så koselig med onsdagsfri og muffins:)

Unknown sa...

Er så herlig med onsdagsfri ♥
Det hadde jeg og da ungene var små:)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Det er så koselig med slike fridager, er slutt på det her i huset nå siden alle er blitt skolebarn.
Herlige bilder!

Related Posts with Thumbnails