tirsdag 31. juli 2012

På terassen..

...vår står det eit bord eg har arva etter Besta. 
I helga fann eg eit gammalt emaljert vaskefat på Loppis. Dette har eg fyllt med
 blomster som var begynt å henge med hovudet :)



Terassen vår er så og seie ferdig, og vi bruker den mykje. 
Det gjenstår ein del måling og småfiksing, som eg visst aldri får tid til. 
Men fleire bilder kjem. Sånn litt etter kvart ;)


Ein atikkel om Huset ved Fjorden er å finne på den polske nettstaden Chabrowe Pole.
 Du kan sjå den her! 
*stolt* ;)

Fin tysdag til deg!

Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

Hulda sa...

Fryder meg over dine friske bilder, og vakre fargeinnslag. Den runde matta du har hekla var helt herlig. Så vakre farger sammen, og så utrolig fint i stua, fine farger i lag. Likte også veldig godt bordet du viser litt av her, og blomstene i emaljefatet. Blir artig å få se mer fra terrassen.

Frøken Loppe sa...

Herleg loppefunn!!!!
Grattis med omtale på polsk nettside, så gøy då!!! :o)

Masse flotte bilder!!

Fin, fin dag til deg!

klem ib

stallnilsen sa...

Så lurt og klippe av blomstrene og legge dem i vann, det pynta skikkelig opp :)

Hilsen Lisbeth ;)

Lene i Annekset sa...

Var inne og så på den polske sida, så artig for deg dette! Grattis! Likte så godt det fatet med blomstene i, og så vil jeg gjerne se mer av det fine bordet! :)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Nydelig var det!

toves sammensurium sa...

Nydelige bilder,så skjønne med den blomstrete duken og emaljefatet med blomster oppi,- det var så nostnostalgisk og sommerlig!!!
Moro å komme i det polske bladet da...vær stolt som en hane(eller kanskje høne helst?)
Toveklem:)

Oliv sa...

HeiEn tur innom deg så får jeg min daglige dose rosa og blomster.Det liker jeg. Tror jeg må begynne å gå på loppemarked for jeg er på jakt etter et oppvaskfat til holmen som ikke er av plast.Gratulerer med omtale . Fin sommer videre og håper solen kommer til vestlandet.
hilsen Oliv

Unknown sa...

En fin måte å bevare blomstene liitt til.
Nydelig vaskefat! <3

Related Posts with Thumbnails