søndag 6. mars 2011

FiN SønDag! :)

Det er Fastelaven idag. 
Og tradisjonen tru har eg sjølvsagt baka boller,og fyllt dei med krem
 og hatt melis på toppen (eg visste at den melisstrøeren var eit godt kjøp ;)

På torsdag hadde Ariel med seg bjørkekvister pynta med fjær frå barnehagen.
Det var stor stas! Eg reknar med ho fekk god hjelp av
 snille barnehagetanter ;) Vi har hatt 
ein kosleg dag med kaffibesøk. 
Og mannen er komen heim for 
3 veker friperiode. 
Hurra! :)

Tusen takk for overveldande mange gode ord på forrige innlegg. 
De er så snille alle saman! :)
You make me HappY!

Ha ein fortsatt fin søndag!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Mette sa...

Skikkelig fastelavenstemning hjemme hos dere ser jeg!:-)Trivelig!Bollene ser knallgode ut!:-)

Anette sa...

Hej Bjørk
En virkelig skøn blog du har. Glæder mig til at følge dig.
Kram Anette
lyserod.blogspot.com

Audhild sa...

En herlig fastelavenssøndag :)
Melisstrøer tror jeg jammen meg jeg må anskaffe meg og ;)
Klem :)

ps. har sendt deg ei utfordring!

Hulda sa...

Må bare si at jeg også likte innlegget fra kjøkkenet veldig godt. Gode farger og kombinasjoner. Likte også fastelavensbildene godt. Du fanger opp ei god stemning.

Wenches lille blogg sa...

Ååh, så koselig å få ting de har laget i barnehagen! Gleder meg så til det selv! Håper dere har hatt en fin fastelaven! Bollene så iallefall nydelig ut! :-)
Stor klem, Wenche!

Bringen Blomster sa...

Ser ut som du har hatt en fin fastelaven :) Her er det storm..igjen.. :) jaja det gjør det vel bare ekstra koselig å sitte inne forran peisen og spise boller ;)
Lykke til i NIB konkurransen! Flotte bilder fra kjøkkenet ditt! :)
-synnøve-

Gollass sa...

Nydelige bilder i forrige innlegg, du har jammen et innbydande kjøkken! Håper bollesyndagen svarte til forventingane;-) Ha en flott start på veka!

an-magritt sa...

Dette var skikkelig
god-stemning bilder!
Kose deg masse med mannen nå.
Og ha en fin uke.

klemmeklem fra meg

ELLEMELL sa...

herlig med boller- men nok med en siden de er så mektige! lurt igrunn!:)

kos deg med mannen i tre uker!:)
og så søt den lysegule kjolen til Ariel var da! hun er jo til å spise opp med litt melis på;)

klem ellemell

Jennys fire vegger sa...

Åh, det GNAGER i magen! :-) Dette så GODT ut! :-)

Lekre bilder du tar, altså. Kjempefin kvist!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Jatte sa...

Mmm, bollene så nydelige ut!

God Mandag,
Klem Jatte♥

Sophie Mari sa...

Åhh.. boller er så godt!
Ha en nydelig mandag!!
Klem fra Sophie Mari

June sa...

Innom for å ønske deg en fin start på uka!
Kjempefine bilder fra kjøkkenet i forrige innlegg!:)

klem June

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så koselig med fastelavensris fra snuppa da :)
Og bollene så herlige ut :)

Klem Anette

Related Posts with Thumbnails