tirsdag 25. januar 2011

Nytt i Fjordbua :)

Bloggbutikken min Fjordbua har fått lite påfyll den siste tida.
 Og den er nesten utsolgt, noko som er veldig moro! :) I helga fekk eg
 sydd litt nytt som eg har lagt i butikken.


Barneuro med 5 hjerter 
og pomponger i rosafarger ligg no for sal. 


Det same gjer denne blå varianten. 
Den har 5 hjerter og blondekant.

Barneuroane er fine å pynte med på barnerommet. 
Enten over vogga, barnesenga eller berre som pynt frå foreksempel taket. 
Eller kanskje over stellebordet? Det er kosleg for 
babyen å ha noko å sjå på :)


Eg har og sydd ei vimpelrekke i lilla, blå og grønfarger med blondekant. 
Denne kan ein pynte med overalt. I vindauget, i tallerkenhylla,
 på veggen og mykje meir :)


Planen er å få laga meir for salg i Fjordbua
 så snart som tida strekk til :)

Ta gjerne ein titt i Fjordbua her! Om du lurer på noko, kontakt meg her; husetvedfjorden@hotmail.com

Ha ein strålande tysdag!

Klem frå Bjørg :-)

17 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei Bjørg!
Så masse fint :) Og så gøy for deg at salget går bra da :)

Klem Anette

Siljes Hobbyrom sa...

Du er så flink!!

Skjønner godt at du nesten er utsolgt ;))

Må ha en strålende dag <3

Anette sa...

Så søte de var!:)

Hegeslilleboble sa...

Nydelige uroer og vimpel!!! Kjekt at salget går godt:)

Martilie sa...

Så masse lekkert du har lagd :)

Du er kjempeflink!

Klem fra Tove

gult hus i svingen sa...

du har jammen vært produktiv, ser jeg:) Fine ting:) Jeg har sydd 33 vimpler nå(altså trekanter), skal bare stryke dem før jeg syr dem på skråbåndet:) Det er litt av en jobb, jaffal for meg:)

Ha en flott kveld:)

Klem fra Trine:)

Hulda sa...

Virkelig nydelig, Bjørg! Så fine uroer, falt for den i blå nyanser. Likte også veldig godt vimplene. Nydelig den med lilla mønster. Så kreativ og flink du er. Det lille "huset" under her ble jo også så fornyet og fint.

Hos meg kan du se litt mer av badet i dag. :)

Jennys fire vegger sa...

Her har du vært i sving, ja. :o) Så fine ting du har laget! Ønsker meg en sånn vimpel, men skal få pusset opp barnerommene først. :o)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Kristin sa...

Du er såå flink, og sååå moro at du får solgt unna i Fjordbua!!! Det må være veldig gøy!

Jeg skal sy litt i kveld.. Men det blir nok noe så enkelt som en gardin! HIhi! KLemmer

Et hus i en hage sa...

Så flink du er!! Det er jo kjempe fint! Skal ta turen innom butikken din for å se, men har ikke tid i kveld..
Ha en fin fin kveld!
Klem Tone-C

Villevinkel sa...

Mye fint i fjordbua! Flott at salget går bra!
Klem

fryd&forandring sa...

Mye fint! Nå fikk jeg jammen lyst til å sy litt selv og, hihi!!

Gollass sa...

Heisan, for en kjempeflott blogg, dette var meget interessant, jeg følger deg videre jeg, nyydelige hjerteuroer;-)
Klem Elin

Elin | Draumesidene sa...

Hei kjære du! Tusen takk for alltid så fine kommentarar! Og for nokre nydelege ting du lagar! Forstår godt at du selger mykje! Hadde ikkje vore i tvil om ei slik uro, viss eg hadde småttisar! Dei elskar jo sånne ting! Nydeleg vimpelrekke også!

Nyt dagen!
God klem frå Elin :)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei kjære du ! ♥

De uroene er bare så skjønne. ♥ Hadde Thea vært mindre hadde jeg kjøpt en med en gang. Men dette er jo en fantastisk barselgave/nyfødtgave så skal ha det i bakhodet. Kjempesøte vimpler også Bjørg, du er så kreativ og flink. :)

Ønsker deg en strålende dag videre. ♥

Klem Anette :)

Lykkeliten sa...

Så masse fint du lager!♥
Mektig imponert:) Lurer på om jeg kanskje må ha en vimpelrekke når det kommer lønn igjen;)) De er så nydelig. Skulle ønske ungene var baby igjen, for de er jo så herlige:)
Ha en strålende flott torsdag, klem♥

Loppeline sa...

Gud for et vakker hjem du har <3 stilen din.

Må si du er kjempeflink til å sette sammens farger å ting.
Her skal jeg virkelig legge meg til som følger:)

Blogg-klem fra Line

http://www.lillahuse.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails