søndag 2. mai 2010

Home Sweet Home ♥

I går hadde vi ein utruleg kosleg kveld ilag med 3 vennepar 
Vertane diska opp med 3 retters middag, og alt var nydeleg godt! 
Ariel var i trygge hender heime hos Mamma og Pappa. 
Og idag (etter søndagsmiddagen hehe ;) flytta vi endeleg heim


Sjølv om vi har blitt nesten litt vekkskjemt hos Mamma og Pappa, er det utruleg godt å vere blant sine egne ting igjen! :)



Det virka som om Ariel (som er 5 mnd stor idag!) synast det same. Ho smilte frå øyre til øyre etter at vi kom innfor dørene :)



Ho ligg no og søv søtt
Eg har inntatt sofaen, og surfar med god samvittighet uten å måtte låne internet-pinen til Pappa ;) 
Min kjære er på jobb til imorgon, tipper han gleder seg til å kome heim :)




Wallstickersen på døra passer utruleg godt idag :)
Home Sweet Home




Og sjå her kven som fekk vere med meg heim! :) 
Som eg har fortalt før, har Mamma prøvd å "prakke" denne maskina på meg i fleire år. 
Eg har berre svart: "Kva skal eg med den liksom?" 
He he..gjett kven som måtte krype litt og spørre fint om kanskje eg kan få den likevel? :)


Eg har vore så heldig å vinne Give Away 
hos Mona med den koslege bloggen Lykkehjemmet
Eg gleder meg til pakke i posten! :)


Ha ein strålande flott søndagskveld! Håpar de har hatt ein fin start på Mai :)


Klem frå Bjørg :-)

24 kommentarer:

Lunica sa...

Så bra dere kunne flytte hjem igjen i dag :)
Skjønner at det er godt.
Og gratulerer med symaskin :)
Blir nok mange flere fine hjerter nå?

Lena Celine sa...

Velkommen hjem!!!
Og gratulerer med premie!!

Klemmer fra Lena

mittliv75 sa...

Hei..
Borte bra, men hjemme best- slik vil det vel alltid være og godt er vel det:o)) Godt for dikkon å komme heim, gledar meg til å sjå bilde på korleis det blei utafor nå.. Og ikkje minst til å sjå kva anna du tryllar fram på symaskina di:o)
Ha ein fin kveld.
Klem

Hannes favoritter sa...

Å så bra at dere har fått flytte hjem!

Den symaskinen så veldig fancy ut i forhold til min (min har vært mormors, men den fungerer bra, alderen tatt i betraktning).

Det ser ut som du har et nydelig hjem!

Ha en super kveld!

Klem fra Hanne

Bettum Villa sa...

Dobbel gratulasjon i dag da. Både for at du endelig er hjemme og for at du vant konkurransen. Så gøy!

Klem Madelen

Hulda sa...

Så fint at dere kunne flytte hjem nå. Er alltid godt det, selvom det nok var fint hjemme hos foreldrene dine også. :) Veldig fine bilder hos deg. :)

Tovepia sa...

Nå blir det vel flotte ting som syes hjemme hos deg;)
Må være godt å komme i hus igjen;)
ha ei god uke og klem fra meg;)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Velkommen heim☺ Er nok deileg☺

Og ser du har pynta jakkestativet med eit home made hjerte ;) Fiiint☺

Nyt kvelden☺

Og gratulere med 5 mnd dagen til Ariel☺

Klem M♥

Randi sa...

Velkommen i hus igjen!! Tenker det ikke bare var Ariel som smilte da dere gikk inn døra idag;)

Og du, når det gjelder symaskinen; så er det vel ikke så ille å krype til korset og be om å få den likevel, når det viser seg at du tydeligvis har "sy-genet"?

Kos deg i huset ditt med alle de fine tingene dine:) Ha en flott kveld!

Klem fra meg:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Borte bra men hjemme best ! ♥

Ser at du har hengt opp en av dine nydelige hjerter på stumtjeneren. :) Kjempefin ! ♥

Grattis med vunnet giveaway og herlig symaskin ! :) Forventer å se massevis av flotte ting du syr framover nå, hihi... ♥

Kose deg i kveld ! :)

Klem Anette

Hvite tulipaner sa...

Koselig å komme hjem igjen tenker jeg:)
Så bra at symaskinen ble med deg hjem,prosjektene står vel i kø nå?:)
Jeg har sydd par-tre ting i dag og ble kjempefornøyd om jeg må si det selv;)

Ha en fin start på en ny uke!
Klem

Martilie sa...

Så deilig å komme hjem igjen.. Alltid nydelig etter noen dager borte. Koser seg så blant egne ting igjen.

Kos at symaskinen ble med deg hjem. Lykke til med nye prosjekt :)

Og ikke minst -gratulerer med gevinst, det er så koselig!

Ha en finfin kveld


Tove

Lykkeliten sa...

Så deilig da=)
Velkommen hjem igjen;D
Den stickersen du hadde på døren var utrolig herlig!!! Kjempesøtt med sweet i rosa=)

Så heldig du er som får en symaskin! Regner med det blir masse fint og hjemmelaget fremover!

Kose dere masse med det som er igjen av søndagen! Klem=)

Love Peace Pionies sa...

herlig å komme hjem - alltid!!!

likte så godt det grå og hvite teppe. kan jeg spørre hvor det er å få tak i??

kjempefin gang! (regner med det var det)

og gratiss med symaskin

klem K

Cathrine Aksnes sa...

så godt å være hjemme igjen da ♥♥♥ dere har det jo så fint å :) så kjempe søt kjole du har sydd da :) fliiink

lisje astrid's husblogg sa...

Ah!Sååå bra at du no endeleg er heime i gjen:)GLAD på dine vegne☺
Kjempe lekre bilder du viser!Likte gangen din veeeldig godt!
Vennekveldar med god mat er så kos at♥
God kveld i din vakre heim♥
Klem frå Astrid:)

Tove `blogg verden sa...

Så fint dere har det!! Kan tenke meg det var godt å komme hjem igjen etter en uke Hos foreldrene dine : ) Borte bra men hjemme best : )
Ha en fin kveld
klem Tove

Vivi sa...

Hurra for friskmeldt hus!! God natt<3

Aashildsvilla sa...

hei vennen..tusen takk for koseli besøk på bloggen min..lysekrona har dem enda på bohus,syns den er kjempe lekker og nett..ønsker deg en fin søndag...goe klemmer fra åshild

Stine-Iren sa...

so godt å få flytte heim før starten på ei ny veke:) De har det jo so nydeleg at eg skjønna godt de savna heimen dykkar:)

Kor er du ifra egentleg?:)

klem Stine-Iren

Fru Andersen sa...

Likte godt den stickersen på døren, fint med rosa;-) Koselig dere har det!

Sikkert deilig å være hjemme igjen, men smart å vente til etter middag, hihi!

Nattaklem!

SNILLPIKE♥ sa...

Heisan

Første gang jeg er innom på besøk hos deg. Oppdaget deg via en annen blogg. Og her kommer jeg igjen, kjempekoselig blogg du har. Og så bor du i fylket jeg kommer fra, det gjør deg ekstra spesiell♥. Er fra Sunnfjord, men har bodd i Hardanger i 7 år etterhvert.

Ønsker deg en deilig kommende uke.

Tove sa...

Så bra at dere har kunnet flytte hjem igjen. Alltid koselig borte men jammen er det godt å komme hjem til sitt eget og.
Så koselig dere har det.

Ha en fin dag

Tove

Kristin sa...

Heii..

Så koselig å flytte hjem igjen, ihvertfall til et så koselig hus!!!

Så morsomt at lille snuppa koste seg med hjemkomsten også.. De er så søte de små*

Spennende med syprosjekter., Jeg er som deg, hva skal man med symaskin,!? Men oftere og oftere har jeg lånt mammas! For det er jo litt gøy når man først kommer igang! Gleder meg til å se flere syprosjekter..!

Kos deg masse hjemme i eget hus... KLemmer*

Related Posts with Thumbnails